Betaling

Vi modtager betaling med de fleste internationale kreditkort og ved bankoverførsel

Levering

Vi sender fortrinsvist med Dao. Gratis fragt gælder kun for ordrer på DKK 1.000 eller derover. Alle andre ordrer medfører en standard porto & håndteringsgebyr på DKK 29.

Hvis du ikke modtager din ordre og vores postpartner har meddelt at din pakke er tabt eller ikke kan findes, vil Fashion Company gensende din ordre. Vi påtager os intet ansvar for pakker modtaget af en tredjepart på dine vegne, som du efterfølgende ikke har modtaget. Sørg for at være til rådighed til at modtage din bestilling. Hvis du har spørgsmål om din pakke kontakt venligst: kth@fcom.dk

Vi leverer til de fleste lande i EU. Hvis du bor udenfor EU, og gerne vil bestille vores produkter, så kontakt os på kth@fcom.dk For at bestille varer internationalt skal du benytte engelsk eller tysk sprog så du kan vælge forsendelse til dit land og dermed de rigtige priser på forsendelsen.

Alle ordrer bliver normalt afsendt indenfor 2 hverdage efter at betaling er modtaget. Når din ordre er blevet sendt, vil du modtage din vare (r) inden for 5 - 6 hverdage i Danmark og i Grønland og på Færøerne kan det tage 7 - 10 hverdage. (Bemærk at der kan forekomme længere leveringstider omkring helligdage og ferieperioder).

Fortrydelsesret og reklamationsret

Fashion Company Aps gør alt hvad vi kan for at sikre, at alle vores produkter er af en høj standard. For at gøre vores kunder trygge, når man handler hos os har vi udformet en retur- og ombytningspolitik, der er gældende for alle køb. Bemærk venligst, når du køber fra Fashion Company, uanset om det er på en messe eller via vores hjemmeside, så accepterer du samtidig vores salgsbetingelser og vores retur og ombytningspolitik.

14 DAGES RETUR & OMBYTNINGSPOLITIK

Vores 14 dages returret og ombytning er gældende for defekte produkter eller hvis du har skiftet holdning. Har vi modtaget varen eller varerne retur inden for 14 arbejdsdage fra datoen for levering i ubrugt stand og i original emballage med den nødvendige dokumentation for købet så ombytter vi varen eller returnerer pengene for varen efter dit valg. Varer der modtages efter 14 dage, vil ikke blive taget retur. Hvis du ønsker at returnere eller bytte en vare, bedes du kontakte kth@fcom.dk forud for returneringen og følge nedenstående trin.

Vi tager ikke produkter retur hvis de er blevet beskadiget eller brugt. Alle refunderinger er alene varebeløbet og ikke erlagt porto. Bemærk venligst, at du har det fulde ansvar for returvarer, indtil de er modtaget af os, herunder også leveringsomkostninger og transportforsikring. Fashion Company er ikke ansvarlig for varer, der forsvinder eller bliver beskadiget under returneringen.

HVORDAN KAN JEG RETURNERE ELLER BYTTE EN VARE?

  • 1. Forud for returnering eller ombytning kontaktes vi via kth@fcom.dk så vi er informeret omkring returneringen eller ombytningen. Din e-mail skal indeholde dit fulde navn, adresse, telefonnummer i dagtimerne, ordrenummer, varenummer og antal (hvis du kun ønsker at returnere en del af ordren), hvad du gerne vil dette ombyttet til (hvis relevant) og grunden til, at du gerne vil returnere varen.
  •  
  • 2. Udskriv en kopi af den mailkorrespondance, du har sendt og modtaget fra Fashion Company og læg den i din pakke sammen med din faktura. Ved returnering af varen til Fashion Company skal varen være i original emballage og i samme stand som da du modtog den. Pak varen omhyggeligt og send til nedenstående adresse i en polstret kuvert for at undgå skader. Fashion Company påtager sig intet ansvar for mistede eller beskadigede genstande som følge af at denne procedure ikke er fulgt. De returnerede varer skal sendes til:

    Fashion Company Aps
    Smedeland 3
    6372 Bylderup Bov
    Denmark

    Hvis du vil ombytte en vare til en anden vare skal du huske at vedlægge en polstret og frankeret kuvert til den fremsendelse af den nye vare til dig.
  • 3. Efter modtagelsen af din vare vil vi foretage en inspektion af denne. Skulle varen være modtaget af Fashion Company i en slidt eller beskadiget tilstand, så vil returneringen eller ombytningen ikke blive accepteret af os. Ved yderligere spørgsmål kontakt venligst:kth@fcom.dk

Data sikkerhed

Fashion Company Aps respekterer privatlivets fred.Fashion Company vil ikke dine personlige oplysninger med et andet selskab eller person, medmindre andet er angivet eller aftalt med vores kunder.All personlige oplysninger, herunder elektronisk, trykt eller håndskrevt opbevares og bortskaffes på en sikker måde for at beskytte dit privatliv.Ve kun gemme et minimum af information og kreditkortoplysninger bliver aldrig gemt.

1 ÅRS PRODUKT GARANTI

Vi kontrollerer vores produkter løbende med henblik på at sikre en høj kvalitet af vores produkter, men skulle der være fabrikationsfejl på et af vores produkter er dette omfattet af vores 1 års garanti. 1 år begynder fra datoen hvor varerne er modtaget. I tilfælde af en defekt vare, kan Fashion Company reparere eller udskifte den defekte vare uden beregning. Vi opfordrer dig til at inspicere og kontrollere dine varer, så snart du modtager dem.

Varer vil efter 1 års ikke længere være dækket af garanti. Reparation vil derfor blive afholdt efter regning.

Fashion Company vil ikke acceptere nogen defekte elementer fra Stylister eller mellemhandlere (sælger) på vegne af kunder. Dette er for at sikre, at du som kunde får en hurtig betjening, hvis din vare er behæftet med fejl.

Bemærk venligst, at garantien ikke dækker brud / skader ved personlig misbrug, slid og ælde eller hvis varen er blevet beskadiget.

De halvædelsten, der anvendes i vores kollektioner er af høj kvalitet, men de er skrøbelige genstande og skal behandles med stor omhu. Hvis disse sten er faldet på gulvet eller slået, kan de knække, chips kan gå af eller de kan falde ud. Dette er ikke dækket af producentens garanti, da dette er karakteren af stenen. Derfor bedes du behandle disse emner som "ædelstene". Tabte halvædelsten og chips i sten, vil ikke være dækket af garantien. Ethvert smykke, der er elastisk i vores samling er lavet med stor omhu og må ikke strækkes.

HVORDAN BRUGER JEG MIN PRODUCENT FEJL GARANTI?

  • 1. Hvis der er opstået en fejl bedes du kontakte os via e-mail til kth@fcom.dk og meddele os at fejlen er opstået. Denne e-mail skal indeholde dato for købet (på din kvittering), dit fulde navn, postadresse og telefonnummer i dagtimerne og en beskrivelse af fejlen.
  • 2. Under vores Producent Garanti vil du kun skulle betale for porto til os for at returnere varen til os. Fashion Company betaler returportoen for varer, der er underlagt garanti. Ved returnering af varer til Fashion Company skal de være i original emballage og pakket omhyggeligt i en polstret kuvert for at undgå skader under transporten. Vedlæg også en kopi af den e-mail-korrespondance, du har sendt og modtaget til og fra Fashion Company sammen med din kvittering i din pakke og send det til denne adresse:

    Fashion Company Aps
    Smedeland 3
    6372 Bylderup Bov
    Denmark

    Bemærk venligst: returnerede produkter er ikke Fashion Companys ansvar indtil de har nået vores kontorer. Vi er ikke ansvarlige for produkter, der går tabt eller bliver beskadiget under transport, så du skal sørge for at varerne er godt beskyttet i en bobleplast kuvert og det er også en god ide at sende varerne anbefalet tilbage.
  • 3. Efter modtagelsen af din vare, vil vi foretage en inspektion af varen for at afgøre, om den er dækket af garantien. Hvis varen opfylder kriterierne vil vi foretage en udskiftning eller en reparation uden beregning. Hvis varen er modtaget af Fashion Company med synlige skader som følge af forkert brug vil den ikke være dækket af garanti og vil blive returneret til dig.

Hvis Fashion Company ikke er i stand til at erstatte den præcise vare, på grund af varen er udsolgt eller udgået, vil vi give dig en kredit på den samme værdi, så du kan vælge et andet produkt fra vores katalog.

Hvis du har yderligere spørgsmål kontakt venligst: kth@fcom.dk

Klagemuligheder
Eventuelle klager fremsendes på mail til kth@fcom.dk eller via vores kontaktformular.